אמנת השירות
בהתאם להוראות הממונה על רשות שוק ההון הביטוח והחיסכון, כפי שעולה מחוזר סוכנים ויועצים מספר 2018-10-3
"שירות ללקוחות סוכנים ויועצים" אנו, יו אם אי סוכנות לביטוח (1994) בע"מ, ח.פ. 512029513, מחויבים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי, המקצועי והאמין ביותר.
אמנת שירות זו נכתבה במטרה להבהיר את המחויבות שלנו כלפיכם ולהבטיח כי השירותים שתקבלו יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אנו מתחייבים בזאת לפעול בפני לקוחותינו באופן הבא:
-
להתייחס ולנהוג בהגינות ובכבוד ללקוחות.
-
לכבד את פרטיות הלקוחות כנדרש על פי דין.
-
דרכי ההתקשרות עם הסוכנות לצורך קבלת שירות הינם כדלקמן:
כתובת למשלוח דואר: המסגר 10, לוד
טלפון: *9076
דוא"ל: [email protected]
ימי עבודה ושעות עבודה: א-ה 8:30-16:30 ו וערבי חג 8:30-13:00
-
לתת מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך 2 ימי עסקים בכל בקשה לתאום פגישה או שיחה.
-
לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוח, לספק מענה ראשוני לכל פנייה תוך 2 ימי עסקים, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
-
להעביר ללקוח או ללקוח לשעבר לבקשתו, כל אישור או מסמך הנמצא ברשותה, תוך 2 ימי עסקים.
-
להעביר ללקוחותיה ו/או לקוחותיה לשעבר תוך 2 ימי עסקים מיום הבקשה, כל מסמך הנמצא ברשותה ושייך לתיק הלקוח.
-
למסור ללקוח שפנה בעניין תביעה את המיידע המלא על זכויותיו ודרכי הפעולות שהוא יכול לנקוט לצורך מיצוי זכויותיו על פי הפוליסות שברשותו וזאת תוך 3 ימים עסקים.
-
הסוכנות מינתה את דליה ז'רסקי כאחראי שירות.